👿🐉🕶

《生活大爆炸》Sheldon经典台词

你太善良了,这个世界会把你啃得尸骨无存。

——Sheldon《生活大爆炸》

你毁了我容忍SB的能力。

——Penny《生活大爆炸》

I eat alone. I sleep alone. I cry alone.

So....cool.

——Sheldon《生活大爆炸》

They say at the end of your life, you regret the stuff you didn't do more than the stuff that you did.

别人都说,人到了暮年,比起自己干过的事,会更后悔没有干过一些事情。

——Sheldon《生活大爆炸》

人穷尽一生追寻另一个人类,共度一生的事,我一直无法理解。或许我自己太有意思,无需他人陪伴,所以,我祝你们在对方身上得到的快乐,与我给自己的一样多。

——Sheldon《生活大爆炸》

其实一个人也没什么好难过的,因为你们在对方身上得到的快乐,和我给自己的一样多。

——Sheldon《生活大爆炸》

别人都说,人到了暮年,比起自己干过的事,会更后悔没有干过一些事情。

——Sheldon《生活大爆炸》

Well, you can't force things.

有些事情是强求不来的。

——Sheldon《生活大爆炸》

The need to find another human being to share one's life with,has always puzzled me.Maybe because i'm so interesting all by myself with that being said.May you find as much happiness with each other as i find on my own.

——Sheldon《生活大爆炸》

他们说喜剧就是,悲剧加上时间。

——Sheldon《生活大爆炸》

©小孤星 | Powered by LOFTER